Eyvah ! (?)

 


    Bu blogta ilk kelimelerimi yazarken 14 yaşındaydım, şimdi geldim 21'e, hatta inanır mısınız 22'ye merdiven dayamış bulunuyorum. Bi garip hissettim şimdi, burası mezarlık gibi olmuş. Biraz çicek ekip renklendirmeye geldim efeniim. İzninizle iki lafın belini kırmak isterim.

    Bu süreçte ben fiziksel olarak çokta değişmedim ama ruhen oldu bi'şeyler; yıkımlar, restorasyonlar ve daha niceleri. Ama olduğum kişiyi şu an için seviyorum, emeği geçen herkese teşekkür ederim birer birer. Evet, sana da. Hatta en çok sana.

    Soracaksınız (sormayacaksınız ) bu dönemde ne yaptın, ne ettin diye. Dans ettim bolca, yeni insanlar tanıdım sevdim, ihanet ettim (?), ihanete uğradım, intikam aldım, nefret ettim, hissizleştim de zamanla. Liseye başlayıp bitirip bi de utanmadan üniversite son sınıfa geldim, son dönemim mezun olucam, ehe yani umarım.

    Aramızda kalsın (?) ama bu ara garip olaylar yaşıyorum. Herkesin tıpkı bi cadıyı taşlarcasına beni taşladığı bi dönemdeyim. Aslında özgürlüğüme kavuştuğum kendimi tanımak için hatalar/doğrular yaptığım bi dönem diyelim. İnsanın hayatında her zaman hatalar vardır ve ilal ebet olacaktırda, bundan asla kaçamazsınız. Bazı hatalar, hata olarak kalır. Düzeltmek elinden gelmez, sessizce ders çıkarırsın ya da hata olduğunu anlamak için bi kez daha yaparsın. Bazı hatalar vardır, ilk kez yaptığında yanlış olduğunu bilirsin ama kötü hissetmezsin. Dersin ki kendine " Daha sonra vicdanım beni kesin rahat bırakmıycak EYVAH ! (?)" Daha sonra diye bahsettiğim zaman dilimine girdiğinde vicdanının ne sesini duyarsın, ne de hissedersin, endişe edersin varlığından. Sonra kendine bakarsın aynada. Yüzüne bakarsın mesela, gözlerine, dudaklarına... En çok dudaklarına... En son bi bütün olarak bakarsın kendine, hatayı kendine yakıştırmaya başlarsın. Anlarsın kendinin bi aynaya dönüştüğünü, sana yapılanları yansıttığını o durumda hoşuna bile gitmeye başlayabilir. İşte o vakit anlarsın hata kelimesi artık silinip senin doğrun olduğunu. İçini sıcacık bi his kaplar, korkar kaçarsın ama dönüp dolaşacağın yer yine o aynanın önü olacaktır.

   Sizin için hata, benim ve aynadaki yansımam için doğru olmuş bi durumdan bahsediyorum. İçimde ki küçücük kız çocuğunun bile ortak olduğu bi durum. 

    Bazı hatalar, bazen hatalar... Bazı hatalar ise belki de çok doğrudurlar. Hatalar sizi siz yapar, benim hatamda ise ben kendimi buldum efeniim..

    Günaydın, iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler dilerim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

bağımlılık-sihirli değnek- karanlık

küçüğüm, ben geldim.

hayat Mathilda gibi.